Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn pakket?
Mijn pakketje is kwijt, wat nu?

Wat jammer dat je pakket niet aangekomen is. Neem contact met ons op dan gaan we het voor je oplossen.

Mijn bestelling van 3 werkdagen geleden is nog niet geleverd, wat nu?

Zodra jouw bestelling door ons verwerkt is en verzonden wordt krijg je hiervan een melding. Mocht je deze nog niet gehad hebben neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen onder de € 35,- bedragen de verzendkosten € 2,95. Bestellingen boven de € 35,- worden gratis verzonden.

Kan ik artikelen met korting ook retourneren?

Ja dat kan zeker. Ook artikelen met korting kan je retouneren.

Kan ik een geopend product ook retourneren?

Nee, helaas kan je geen geopende producten retour sturen. Alleen verzegelde producten in de originele verpakking kunnen teruggestuurd worden.

Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestellingretour stuur of wil ruilen?

Ja, retour sturen is voor eigen kosten. Wel ontvang je de verzendkosten van de bestelling terug.

Over jouw bestelling

Welke velden moet ik invullen bij het bestellen?
Kan ik ook bestellen zonder account?

Een bestelling doen zonder een account is mogelijk.

Krijg ik een orderbevestiging als ik mijn bestelling definitief geplaatst heb?

Ja, na elke bestelling krijg je een orderbevestiging per mail.

Kan ik de gegevens van mijn geplaatste bestelling wijzigen?

Wanneer wij de bestelling nog niet in behandeling hebben genomen kan je ons (dezelfde dag) mailen of bellen om wijzigingen door te geven. Onze medewerkster zal dan aangeven of dit nog verwerkt kan worden.

Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?

Wat jammer dat het bestellen niet goed gegaan is. Neem contact op met info@genvy.nl

Kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?

Zolang wij de bestelling nog niet verzonden hebben is het annuleren van de bestelling mogelijk. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

Over jouw betaling

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Kan ik ook contant betalen?

Helaas is het niet mogelijk om contant te betalen

Hoe werkt betalen met iDEAL?

Bij betalen met iDEAL kies je voor jouw bank. Vervolgens wordt je naar de inlogpagina van jouw bank geleid. Hier log je in met jouw gegevens. Vervolgens bevestig je de betaling en klik je op Bestelling afronden.

Hoe lang duurt het voor mijn betaling is verwerkt?

Jouw betaling wordt direct verwerkt.

Artikelen

Ik heb een allergische reactie van een product, wat nu?
Ik heb een klacht over een product, hoe wordt dit opgelost?

Wat vervelend, neem contact op met onze klantenservice via chat of mail zodat zij een passende oplossing kunnen bieden.

Wat is de levertijd van een niet voorradig product?

De levertijd verschilt per product. Helaas kunnen wij niet aangeven wanneer een product weer op voorraad is.

Algemeen

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden
Waar kan ik het privacy beleid vinden?

Het privacy beleid staat onderaan elke pagina.

Ondersteunen jullie beoordelingen?

Via WebwinkelKeur kan je jouw beoordeling achterlaten. Ook is het bij elk artikel mogelijk om een beoordeling te geven.

Wat is de garantietermijn?

Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten moeten binnen 2 weken bij ons gemeld worden. Neem hiervoor contact op met info@genvy.nl